Subject: FW: Kraavi rajamisest Hansu ja Metsa tee 4 kinnistutele
From: "Marje-Ly Rebas" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Jun 2024 16:20:36 +0300

Tere, Anne

Palun registreeri, 7.1-2/24/8844-2 järg, tähtaeg 1. juuli

Marje-Ly

From: Artjom Larjušin <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 6, 2024 3:15 PM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]>
Subject: Kraavi rajamisest Hansu ja Metsa tee 4 kinnistutele

Tere,

Sain kätte teie arvamuse kraavi rajamise kohta Hansu ja Metse tee 4
kinnistule Lääne-Harju vallas Madise külas.

Lisasin projekti seletuskirjale sademevee vooluhulka ja truubi
läbilaskevõime arvutuse.

Palun teie kooskõlastuse projektile.

Lugupidamisega,

Artjom Larjušin

Juhatuse liige, Vastutav spetsialist

RoadArt OÜ

Teede projekteerimine ja nõustamine

MTR reg. nr. EEP004975, EPE001601

Tel: +372 56634050

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>